Przeziębiony pecet ?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 02:25:54 MET

Używam od kilku lat peceta na Athlonie 1600+, płyta MSI
od dłuższego czasu nie dodawałem nowego sprzętu...
Niestety pojawiła się przykra przypadłość, Windows XP
pokazuje mi blue-screen w trybie tekstowym i pisze po
resecie, że się wygrzebał z poważnego błędu i żebym
poinformował o tym Microsoft. Czasem pojawia się też
stronka www z opisem, że błąd został spowodowany przez
"device driver" ale nie można ustalić który...
Ponieważ niczego nie dodawałem ostatnio to jestem w kropce.
Musiało się wykrzaczyć coś, co się samo ściągnęło z sieci.

A najlepszym motywem jest to, że ten niebieski ekran
i wykorbki zdarzają się tylko gdy uruchamiam peceta
po kilku godzinach przerwy, gdy jest zimny, ostudzony.
Kilka razy potrafi się zresetować przez taki niebieski
ekran i potem już pracuje poprawnie...
Przetestowałem czy to rzeczywiście temperatura naciskając
guzik Pause/Break na klawiaturze w czasie bootowania
(zaraz po teście pamięci) i odczekałem 5 minut zanim
wystartowalem Windows XP - wszystko zadziałało poprawnie.

Co może być grane ??? Czy mój pecet ma grypę ?