O ile jest szybszy Athlon 64 od Athlona XP?

Autor: MT <mbishop.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 00:38:49 MET

Witam

Zadaję to głupie pytanie, ponieważ wszystkie testy, jakie znalazłem w necie są
kompletnie do niczego nie przydatnymi porównaniami modeli z tej samej półki
(czyli athlon 3500 vs 3200, albo athlon 64 vs pentium 4 etc). Jak łatwo się
domyślić, jest to porównywanie świąt wielkanocnych z Bożym Narodzeniem. ;)
Mnie tymczasem interesuje, o ile szybszy jest Athlon 64 od Athlona XP
(dokładnie 3200+ - bo taki posiadam), szczególnie jeśli chodzi o aplikacje 3D
(rendering).
Jeśli ktoś ma takie informacje, albo linki do jakichś sensownych testów, będę
bardzo wdzięczny! :)))

Pozdrawiam!