GA 7N400L i GA 7N400S

Autor: Pawel K <pawel123456pp_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 00:08:43 MET

witam

mam taka oto sprawe
otoz kilka dni temu zamawialem w pewnym sklepie plyte gigabyte 7N400L,
no i po wielkich trudach dzisiaj ja odebralem, ale nie do konca
otoz okazalo sie ze pudelko i wszystkie dodatki sa od plyty 7N400L
natomiast sama plyta to 7N400S. w sumie mi to wsio ryba, ale to troche
podejrzane jak dla mnie. nie wiem czy sprzedawca mialby w tym jakis
interes aby dawac mi praktycznie identyczna plyte, ale chcialbym sie
upewnic czy aby na pewno na tym nie stracilem
jak myslicie, lepiej oddac do sklepu ta plyte i zadac tej ktorej
chcialem lub zwrotu pieniedzy? bo tak poza tym to plyta (odpukac) chodzi
dobrze i szczerze mowiac juz nie chce mi sie lazic kolejny raz do tego
sklepu

pozdrawiam