Bios do plyty VA-503+ AT

Autor: Piotr <navypotek_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 00:03:32 MET

Witam
Mam maly problem z wychodzeniem WIn 98 SE PL na plycie FIC VA-503+. Kiedys flashowalem Bios do ostatniej oficjalnej wersji JE439 i dzialalo dobrze pod Win 98 first edition. Tearz pod Win98SE PL komputer po wyjsciu z Windows restartuje od razu. Jedynie wyjscie do DOS umozliwia jakby bezpieczne wylaczenie komputera.
Albo to jest konflikt sprzetowy, albo niezgodny Bios, jak podaja biuletyny Microsoftu. Na stronce FIC podaja jeszcze nowszy jakby Bios JP4329, ktory usuwa problem Shut Down dla Win98 przy zasilaczu AT.
Mam pytanie. Czy ten nowszy Bios zawiera tez obsluge CPU 500MHz dla AMD ? Tak jak to robi wersja biosu JE439 ? Nigdzie tego nie moglem znalezc. Logicznie biorac powinna obslugiwac. Czy ktos wie cos wiecej na ten temat, probowal moze tego Biosa JP4329 ?
Piotr