Re: pomoc w doborze, sporawe

Autor: lunaak <lunaak_spamakysz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 21:19:33 MET

> Zanim zaczniesz wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze sprawdź lepiej
> co tak naprawde "nie gra" w obecnym sprzęcie - chociażby patrz wskazówki
> jakie dał ci Kilu. Dzięki temu lepiej zorientujesz się co tak naprawdę
> jest "wąskim gardłem" obecnego systemu (a co tylko niesprawne/zepsute) -
> ułatwi ci to dobieranie komponentów do nowego systemu uwzględniając
> rzeczywiste, a nie wyimaginowane potrzeby.
Zgadzam się w100% i sprawdzam.

> BTW - NAV potrafi "zarżnąć" nawet najwydajniejszy zestaw, taniej wyjdzie
> zmienic antywira na mniej obciążajacego np. nod32.
Jednak po całkowitym wyłączeniu/odistalowaniu efekt ten sam.
W sumie to się cieszę, bo NAV tani nie jest.

>A jesli nie chcesz
> sie bawić w "pacykowanie" przyszłego sprzętu/kombinowanie z
> najwydajniejszym chłodzeniem - raczej omijaj aktualnie Intela szerokim
> łukiem na korzyść mało grzejących się Athlonów 64-bit na np. s939 .
A już się przyzwyczaiłem do Pentiumów :). Na athlonach przy moich potrzebach
można w miarę bezawaryjnie pracować?
Jaką prędkość poleciłbyś i jaką płytę, najlepiej ze zintegrowanym
dźwiękiem...

pzdr
LN