Re: ¦wiec±ca myszka

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 21:16:43 MET

U¿ytkownik "Witek" <automatyk@multimer.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:d04lq9$prp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam myszkê optyczn± i po wy³aczeniu komputera
> ca³y czas siê ¶wieci.(oczywi¶cie chodzi o zamkniêcie systemu a nie wyjêcie
> wtyczki z pr±du)
> Nie wiem czy jest to uszkodzenie komputera czy mo¿e
> jakie¶ ustawienia np. w Biosie.
> Na innym komputerze jest ok.
> Dziêki z wszelkie informacje.

Wynika to po¶rednio z tego, ¿e ca³y czas jest dostarczane zasilanie do
komputera, jedne kompy swieca inne nie jak podlaczysz myszke, to zalezy od
plyty glownej, najlepiej wylaczaj rowniez listwe jak wylaczasz kompa, to
wtedy myszka zgasnie i komp nie bedzie zrzeral niepotrzebnej energii, bo gdy
komp jest podlaczony do sieci to mimo iz jest wylaczony na przycisku, to
pobiera energie ktora mozna zaoszczedzic

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rz±dzimy ¶wiatem, a nami... manga".