Re: Boot bez klawiatury - brak opcji w BIOS'ie

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 20:38:39 MET

> Może jednak masz - poszukaj w jakiejś instrukcji - np. w compaqach
deskpro
> trzeba było ustawić zworkę na płycie i hasło w biosie, żeby pojawiła się
> oopcja startu bez klawiatury. A jeśli to nie pomoże to gdzieś na
> groups.google znalazłem informację, że wystarczy zewrzeć (bodajże) 3 i 5
pin
> opornikiem (chyba) 10 ohm. Ale musiałbyś poszukać, bo nie jestem pewien
ani
> pinów, ani wartości opornika.

Niestety - ja instrukcje do swojej 386'ki mam, ale nic z tego.
Nie ma takiej opcji jak odpalanie bez klawiatury,a wszystkie zwroki sluza
do czegos innego.

Za to to z opornikiem jest ciekawe - poguglam...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055