Re: Zestaw nowy dla gracza [długawe]

Autor: IrishShogun <irishshogun.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 18:46:28 MET

ps. i jeszcze jedno - monitor i glosniki mam zamiar kupic tam gdzie bedzie
najtaniej (monitor warto bardzo by obejrzec - wiec chyba na miejscu) ale
glosniki bralbym w jakims w miare tanim ale pewnym sklepie internetowym - cos
polecicie ?
aha i jeszcze jedno czy jest np sens w tym aby latac za kazdym podzespolem w
miescie i szukac nizszej ceny czy jednak miec spokoj i zlecic to w 1 sklepie
(cena za zestaw bedzie pokazna co nie zanczy jednak, ze mam zamiar szastac) -
np. jest taka mozliwosc zeby pare rzeczy miec kupionych w roznych lokacjach a
potem poprosic ostatecznie w jednym sklepie o zlozenie tego
a np. co myslicie o kupnie wiekszosci czesi w netowych sklepach a potem
poproszenie kogos prywatnie znajacego sie z serwisu o zlozenie do "kupy" :) w
sumie gwarancja i tak jest a sprzet bedzie kupowany na mnie nie na firme ??