Re: pytanie laika

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 14:21:39 MET

Piotr <pcho@wa.onet.pl> wrote:

> nie wiem czy na dobra grupe kieruje pytanie ,ale nic innego nie
> znalazlem. mianowicie czy jak mam w komoie karte sieciowa o szybkosci
> 100 mb/s to czy ze internet przez neostrade mam 900 cos ma jakies
> znaczenie i i tak leci to tylko z mozliwosciami karty w kompie. dodam
> ze mam router i 4 kompy podloczone ktore maja takze karty 100.
> bardzo bede wdzieczny za oswiecenie mnie w tym temacie, bo moze nie
> potrzebnie bule tyle za neostrade ?

            A mozesz to pytanie zadac w normalny sposob - by wiadomo bylo o co
chodzi? Podejrzewam ze myslisz, iz masz neostrade szybsza niz sieciowka.
Nawet jesli masz ich najszybszy pakiet 1024 kbit to pomylily Ci sie
jednostki - kbit i mbit sieciowki. Jest jeszcze jeda opcja - uwazasz ze
szybkosc polacznia z internetem jest uzalezniona tylko od karty sieciowej.
Idac tym tokiem rozumowania lece do sklepu po karte 1 gbit ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938