Re: "Inteligencja" sprzętu pozbawionego zasilania

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 14:28:27 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:d04eh8$8vk$1@inews.gazeta.pl...

> To mało eleganckie rozwiązanie, ale doraźnie nie powinno być z tym
> problemu - musisz tylko zasilić oba komputery i monitor z tej samej
> listwy. Robiłem tak kilkukrotnie i - odpukać - nic się nie stało.

Potwierdzam. Robiłem to setki razy nawet przy właczonych zasilaniach - od
czasów 486 do dziś. Jak do tąd nic nie padło. Jak napsiał KILu - zasilanie z
tej samej listwy.
Rozważ zakup przełącznika, ale może się okazać ża za niewiele większą kasę
kupisz używany monitor na Allegro :-)

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | Barton 3200+ | 1GB DDR400 Dual Ch. | Caviar 80GB JB |
2x Seagate SATA 120GB RAID-0 | Toshiba DVD | DVD-RW Liteon SOHW812S |