"Inteligencja" sprzętu pozbawionego zasilania

Autor: Publicon <publicon_at_zmylka.pf.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 13:58:11 MET

Witam,

Jakiś czas temu zdarzało mi się regularnie odłączać drukarkę od portu LPT
pracującego komputera po jej uprzednim odłączeniu od prądu. Wyszedłem przy
tym z założenia, że drukarka pozbawiona zasilania nie ma w sobie więcej
inteligencji, niż przeciętny but tudzież podłączony do nicości kabel LPT.

Ostatnio padł mi drugi monitorek i tak sobie pomyslałem, że może możnaby z
moim głównym monitorem zrobić podobny numer jak z drukarką - to znaczy
przekładać w miarę potrzeb wtyczkę (chyba D-SUB 15 or something) pomiędzy
dwoma pracującymi kompami (a jednym na pewno) ... przy założeniu oczywiście,
że monitor jest odcięty od prądu. Czy ja słusznie myslę i jest to bezpieczne
?

Publicon