apalony zasilacz

Autor: Agnieszka <agasia_d_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 13:16:19 MET

mam następujący problem spalił mi się zasilacz 300W. kupiłam wczoraj nowy
zasilacz 350W ale po podłączeniu komputer nie chce się uruchomić tzn zasilacz
chodzi ale sprzęt się nie uruchamia:( Stacja dyskietek strasznie chałasuje a
lampka kontrolna cały czas miga. Za pierwszym razem jak włączyłam był
normalny sygnał dzwiękowy tak jak zawsze przy uruchomieniu ale uruchamianie
skończyło się na ekranie w którym wykrywane są dyski, dodam że komputer
żadnego dysku nie wykrył:( mam nadzieję że ktoś mi doradzi co mam zrobić. Z
góry dziękuję