Zestaw nowy dla gracza [długawe]

Autor: IrishShogun <irishshogun.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 12:36:40 MET

Witam Grupowiczów
Zwracam się z pytaniem o ocenę poniżej złożonego przezemnie zestawu - co
należałoby skorygować na co uważać tak by potem nie dać się naciąć w sklepie
itp. Ogólnie całościowe spojrzenie trzeźwe :) na ten zestawik :) Ma służyć w
90% do gier - nowe tytuły, poza tym normalnie - filmy i muzyka.
Więc może zacznę jak to sobie ułożyłem:

1) procesor - Athlon 64 3500+ BOX (Socket 939)a może jednak nie na BOX lub np
coś z Pentium ?? jakoś nigdy nie miałem nic z Intela więc moja wiedza tam jest
praktycznie żadna - lub 64 3200+ cena zachęcająca bardziej nie wiem jak
będzie z wydajnością w porównaniu do 3500+ ??? odczuwalna ??
2) mobo - Microstar K8N Neo4 Platinum lub Gigabyte GA-K8NXP-9(troche drogawa
:( a może coś innego ??
3) grafika - GeForce 6800 Gigabyte GV-NX68128DH ewentualnie może coś tańszego
np GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 PCX XP "GS" GLH (wydajnościowo jak to
będzie porównywalne ??
4) pamięci - GeIL Dual 2 x 512MB ULD PC-400 CL2 lub TwinMos Twister DDR 2x
512MB Dual PC-400 CL2 - nie wiem jest coś jeszcze na CL 2 godne uwagi ?
5) dysk - tu jednak chyba zdecydowanie wezmę WD Raptora 74GB mimo ceny ale
zależy mi na wydajności - w przyszłości mam zamiar zakupić 2 i puścić w RAID a
też nie bardzo zależy mi na dużej pojemności bo raczej nie mam zamiaru
przechowywać wielkiej ilości danych a do gier uważam, iż 80 gb starczy spokojnie
6) k. muzyczna - albo Audigy 2 ZS albo Prodigy Audiotrak 7.1 tu mam spory
dylemacik :(
7) głośniki - stanowczo będzie to Logitech Z5500 a jeśli już nie wyrobię
cenowo to Creative GigaWorks&#8482; 7.1 S750(dlatego to 2zs albo prodigy 7.1)
8)zasilacz - chyba nie ma co oszczędzać przy tym zestawie - moją uwagę
zwróciły 3 sztuki a mianowicie- Antec True 430 Spec/ SilverStone STRIDER 460W/
Topower 420W NF Titanium
9) obudowa - też mam kilka typów: Antec MidiTower Plus View 1000 AMG EU/ Antec
MidiTower P160/ Cooler Master Praetorian - w każdym bądź razie coś aluminiowego
10) klawisze i mysz - jakoś nie mam pędu w kierunku bezprzewodowych zestawów
więc wymyśliłem - Logitech UltraX Flat i do tego mysz z tej serii optyczną -
czy to się dobrze sprawuje w grach ??
11) LCD 19" - tu też spory dylemat :( - czy iiyama E481S-S czy NEC MultiSync
1980SX a może np Samsung ?? Eizo odpada bo nie wyrobię finansowo zresztą nie
wiem jak z grami by było na nim bo dość wysokie czasy ma każdy koło 25ms ??
12) na koniec jeszcze PenDrive i jakiś czytnik do CF i SD do obudowy bo
często używam - nie ma tu jednak żadnego rozeznania i zdaje się kompletnie na
waszą poradę - aha pen dobrze by było, aby miał 1GB
Hmm i to chyba tyle czekam na sugestie i porady

Pozdrawiam
Irish Shogun