Re: Pamieci, mity i fakty :)

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 12:06:08 MET

> Czy moze mi ktos wyjasnic fenomen
> markowe pamieci vs. noname

Kingstony kosztują jakieś ~30 zł więcej niż noname, przy 512 MB. Nie jest to
wielki majątek, a zawsze to trochę pewniejsze. Choćby dlatego że Kingstony
zawsze są opakowane w antystatyczne pudełko, a nn często dostajesz owinięte
w woreczek foliowy. Raz kupiłem (w Komputroniku) pamięci noname, i były
uszkodzone. Wysłałem i po trzech tygodniach dostałem z powrotem GoodRamy.
GoodRamy to polskie, w zasadzie markowe pamięci firmy Wilk Elektronik. Z
tymi już nie było problemów. Straciłem na tym sporo czasu, dlatego wolę
trochę dopłacić niż potem wymieniać, czekać, itp. Oczywiście jeśli masz
zaprzyjaźniony sklep w pobliżu, to możesz zaoszczędzić parę złotych. Jeśli
taka pamięć zadziała bezbłędnie od razu, to raczej już będzie działała tych
parę następnych lat.

Wonder