Re: Zamienniki kartridży do IP3000

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 09:56:18 MET

Czy ktos wie czy ktoras firma produkuje zamienniki czarnego kartridza do
> ww. drukarki? Z tego co widzialem w niecie to nikt jasno nie napisal, ze
> dany zamiennik jest do Canona PIXMA IP3000. Dostalem w sklepie kartridz
> firmy "Lambda", L-BCI 3 BK i wymiary ma odpowiednie ale mam watpliwosci
> czy Canon moze tuszu nie zmienil.

Witam,
Też mam IP 3000 - wg. mnie wystarczy się kierować numeracją. Ja kupiłem na
Allegro komplet po 4.50 za sztukę i na opakowaniu pisze że do IP3000 ina oko
wyglądają tak samo ale jeszcze ich nie instalowałem.

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba