Re: Zaryzykowałem i kupiłem...

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 02:21:02 MET

Erek napisał(a):
> Szukałem czegoś używanego na Allegro. Znalazłem coś innego. Od jakiegoś
> czasu sprzedawane są tam nowe karty 9800Pro XL. Od zwykłego 9800Pro
> różnią się tym, że mają obniżone częstotliwości z 380 na 350 (rdzeń)
> oraz z 680 na 620 pamięć. Reszta (8 potoków, 256 bitów, 2,8 ns,
> przepustowości itd.) parametrów identyczna z referencyjnym ATI. Cena
> około 500PLN. Trochę się wahałem ale kupiłem. Co kupiłem:

kupowales od Chudagruba/Wypchlo/R-wypchlo?
wg ich aukcji karty maja ciche chlodzenie - jak w rzeczywistosci z tym
wyglada?
jak z pamieciami - sa po jednej stronie tylko 4 kostki czy po obu
stronach? (pytam bo chce zalorzyc jakies inne chlodzenie/radiatory)

tez sie zastanawiam nad zakupem, bo te karty najtaniej to sa ~630zl
netto w hurtowniach...