Re: Boot bez klawiatury - brak opcji w BIOS'ie

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 02:08:34 MET

> Za to pomyslalem, ze wystarczy podlaczyc mu fake'owa klawiature - kawalek
> kabla ps/2 (on ma ps/2) i cos ze soba zwarte... tylko... co z czym?
> Jak komputer wykrywa, ze ma lub nie podlaczona klawiature?
tak bardzo ci to przeszkadza ???
rozwiązanie jest proste, rozbierasz klawiature, wykręcasz płytke z
elektroniką, reszte wyszucasz. Płytke izolujesz np w worku i wkładasz z
kablem to środka kompa (np przez otwór po karcie ISA), na zewnątrz
wyprowadzasz kabel i podpinasz do płyty głównej. Tak wygląda to
teoretycznie, praktycznie nie miałem okazji sprawdzić bo mi klawiatura nie
przeszkadza aż tak bardzo :-))