Re: Padniety dysk Maxtor 6E030LO

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 22:02:21 MET

Użytkownik "Kot" <garfield21@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d02jjn$cp5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> tak zrobilem ..... dysk wykrylo natomiast przy probie zrobienia
> formatu i innych rzeczy wywala blad jaki mam zgloscic w serwisie
> tylko ze to mi niewiele pomaga

I nie pomoże, bo najwidoczniej dysk jest uszkodzony w sposób dla
zwykłego użytkownika nienaprawialny. Ja bym spróbował jeszcze zrobić tym
programikiem LLF (czyli zerowanie dysku), no i przyjrzałbym się
statusowi SMART, może tam jest wskazówka co dokładnie mu dolega.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/