Re: Problem z nagrywarką Benq

Autor: Pavel <pavel_home_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:24:11 MET

Użytkownik "Damianin" <damianin_wytnij_to_@wp.pl> napisał:
> No tak, wypadałoby to też uściślić - pod jakim względem jedyna. Bo jeśli
> pod każdym to się nie zgodzę :) A jeśli rozpatrywać poszczególne względy
> to ma jeszcze benek kilku poważnych nawet konkurentów.

Chodziło mi o jakoś zapisu i odczyt. Minus to oczywiście najnowsze safediski
i ogólnie kopiowanie zabezpieczonych płyt do czego ten napęd się nie nadaję
(zresztą NEC, który cieszy się ogromną popularnością -też nie radzi sobie z
najnowszymi zabezpieczeniami). W zabezpieczeniach najlepszy litek, korekcję
też ma niezła, ale z nagrywaniem już tak różowo nie jest. Z drugiej strony
większość programów w neccie i sieciach p2p jest "odbezpieczona" więc to nie
taki znowu duży minus.

pozdrawiam,