Re: 512 czy 1024 ram?

Autor: Marcin Milewski <_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 17:33:37 MET

Użytkownik "byru" <mbyrczek@pf.pl> napisał w wiadomości
news:38jj2vF5obsn8U1@individual.net...

> ja bym bral 1024 tego tanszego modelu, no ale bez przesady - wez Kingstony
> :).

co do Kingstonow to jakos powoli trace do nich przekonanie...\
w firmie jest ok 50 komputerow i jak zaczalem wymieniac na ta o wiekszej
pojemnosci i "lepszej" firmy (oczywiscie na pierwsza mysl przyszedl
KINGSTONE) komputery zaczely sie sypac.. non stop restarty, BSODy na winXP

jak na razie przechodze na polskie GOODramy... nie narzekam

> Jesli go gier to tylko 1GB. 512MB juz sobie nie radzi :( w nowych
> produkcjach.

tutaj rowniez mozna polemizowac... widzialem maszynke z 256 i naprawde
fajnie chodzacym DOOMem 3

--
Marcin Milewski
"Nie ma ludzi normalnych... sa tylko nieprzebadani"