Re: pomoc w doborze, sporawe

Autor: lunaak <lunaak_spamakysz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 16:05:56 MET

> A sprawdziłeś stary RAM? Ewentualnie to problem software'owy - NAV to
> kombajn, bardzo obciąża system, poza tym używasz z tego co piszesz IE, być
> może masz system zasyfiony różnym spyware. Skanujesz go jakoś? Masz
> dobrego firewalla?

Jak sprawdzić stary ram? Jakiś program?
NAV chodzi gładko o dziwo - przeszkadzają tylko skany poczty przych. ale
krótko.
System co kilka dni czyściłem Spysubtrackiem, fajny programik.
Wyłapał, polikwidował, mało tego było bo chronił też NAV. Ale nie
przyspieszyło to systemu.
Firewall na routerze.

pzdr
LN