wolny transfer przez switcha

Autor: Xiz <xiz_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 15:48:15 MET

Witam. Mamy w bloku sieć postawioną na routerze. Internet przez neostrade.
Wszysko jest ok. Ale wczoraj kupiłem switcha żeby podłączyć swoje 3
komputery w mieszkaniu. Tak więc pozostałym 2 komputerom, dotąd niepodpetym,
przydzieliłem wolne ip, w kompie juz podpietym wczęsniej ip zostało jakie
było. Wszyskie komputery widzą sie wzajemnie, internet też chodzi, z tym ze
teraz na wszystkich trzech komputerach okropnie wolno! Nawet gdy do switcha
podpiety jest 1 komputer transfery z internetu są nadal bardzo niskie (ok
1-2 KB/s, wczęśniej ok 70). Czy coś trzeba jeszcze ustawić, czy może ten
switch jest walnięty (5 portowy, najtańszy jaki był 65zł)? Nie jest to wina
kabla.