Re: Pytanie o LiteOna

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 14:42:19 MET

Użytkownik "Marcin Milewski" <gep"siedemdziesiatosiem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d01cm5$spd$1@inews.gazeta.pl...

> ....rozwin watek

Białostoczanie wiedzą o co chodzi, no, ale skoro prosisz, to ok.

Mój przypadek:
1 dzień
Kupiłem u nich nagrywarkę. Niestety słabo wypalała i max 32x.
2 dzień
Przychodzę do nich i mówię, co i jak. Oni na to, że to pewnie wina słabych
płyt itp. Więc od razu u nich zakupiłem cdr TDK 48x (co jak co, ale firmowe
hehe). Przychodzę do domu testuję cd i mam to samo! Wkurzony na maxa
zachodzę do kolegi (p4, 512 ram, hdd barakuda 80gb). U niego to samo.
3 dzień
znowu chcą mnie spławić, tym razem słabym sprzętem. Powiedziałem na jakim
teście sprawdzane to się zdziwili. Nagrywarki nie chcieli mi wymienić bo jak
to sprzedawca powiedział "Nie mają pewności, czy sprzęt od samego początku
źle funkcjonował". Zgodziłem się, aby pojechała do serwisu. W ciągu tygodnia
w serwisie się ona nie pojawiła. W sumie czekałem prawie 2 miesiące

Od tej chwili nie kupuje u nic co ma wartość powyżej 10 zł.

Rok temu (kwiecień-maj) koleś wciskał dla klienta GF3 ti mówiąc
jednocześnie, że to najlepsza karta graficzna dostępna na rynku. TO
osobiście słyszałem. Tak sobie wyśmiałem się z nich, że chyba jednak tamten
nie kupił kompa w tym sklepie

Zasłyszany przypadek:
-oddaje kolo cały komp do naprawy. W serwisie wymieniają grafę graf na
gorszą (jakąś z AGP na PCI) i nawet nie dali sterowników. Na prośbę o
udostępnienie powiedzieli "ściągnij sobie sam z internetu".

To chyba jest paranoja. Jak chcesz więcej to alt.pl.regionalne.bialystok.