Coś na temat...........Pana Michala Kaweckigo!! Przecztac!!

Autor: news.tpi <ryland_com_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 14:40:22 MET

Chciałem napisać, że pan Michał Kawecki to prawdziwa cipa. Nie można
grzecznie udzielić wiadomości, że np. trafiłem na nieodpowiednią grupę,
tylko odrazu wyzywać ludzi od idiotów?? To wstyd i chańba dla kulturalnego
człowieka. Niestety jak widzę pan Michał Kawecki jest okropnie nie
kulturalną świnią!!!! Zadofanzm w sobie idiota, ktorz mzsli, ze tylko on
zjadl wszystkie rozumy swiata.......... Moze wiecej juz nie napisze.!!!!!!