Re: Problem z nagrywarką Benq

Autor: Patryk <patwork_at_gmail.ODSPAMIACZ.com>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 11:48:54 MET

devil napisał(a):
> Co może być problemem?

Benq? ;)

Serio, jakis czas temu byl szal na te benki bo byly tanie, wszyscy
znajomi sobie pokupowali uradowani ze maja prawdziwe nagrywarki dvd w
domu. Do dzisiejszego dnia KAZDA z zakupionych nagrywarek padla.
Dokladnie w taki sam sposob, zaczyna sie od problemow z odczytem, co
ciekawe w niektorych przypadkach nagrywarki widza dvd a nie potrafia
poradzic sobie z cd. Po jakims czasie juz nic nie czytaja.

Rozwiazanie - serwis, wysyla sie gdzies do Sosnowca chyba, kurierem na
ich koszt. Sprawdz w karcie gwarancyjnej. Powinienes dostac nowa, wyzszy
model (nie wiem jaki, ja jeszcze czekam). Niestety to tez bedzie benq. ;)

pozdrawiam
p.

--
Patryk @ work