zawieszanie sie komputera

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 11:53:59 MET

Witam,
Gdy włoże do czytnika (DVD-RW czy floppy) nośnik którego czytnik nie może
odczytać to prawie zawsze wisi mi Win XP Home i to tak skutecznie że pomaga
tylko twardy reset (myszka tylko jest aktywna). W ogóle mam wrażenie że
zawiesza sieę tylko GUI bo raz nagrywałem płytkę CDRW (Nero) a na DVDRW
odczytywałem walniętą płytkę (obie nagrywarki na osbnych IDE jako master).
DVD zawiesił system ale CDRW dalej nagrywało potem zweryfikowało kompilacje
i płyka nagrała się OK - czyli system jakoś chodził.
Czy mozna temu zaradzić jakoś poza nie wkładaniem takich nośników.

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba