jak odblokowac twardy dysk

Autor: gapcio <gapcio2002_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 10:51:24 MET

Witam,

czy komus udalo sie byc moze odblokowac dysk twardy zabezpieczony haslem?
Ni cholery moja kobieta nie pamieta hasla, dysk zostal tak zablokowany, ze
nie mozna sie do niego dostac nawet po przelozeniu do innego kompa.
Probowalem uzyc programu ATA Password Remover, ale nic to nie daje. Dysk
jest od laptopa, Toshiba 30GB. Co z tym fantem zrobic?
Szkoda go, a fizyczne odbiezpieczanie mija sie z celem, zbyt duzy koszt.
Wiem, ze programowo jest to mozliwe, bo oferuje to firma zagraniczna online,
niestety trzeba slono zaplacic (a mi nie zalezy na danych, tylko samym
dysku).

Jesli ktos probowal albo ma jakies pomysly to prosze o pomoc.

Pozdrawiam wszystkich.