Re: ! Dokładny model monitora i problemy z oczami

Autor: igoR szczurka <adres_at_w.sigu>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 09:22:41 MET

28 lut 2005, Koja pisze w news:cvvvl5$6v$1@news.onet.pl:

> Apropo oczu i oszczedzania...
> Czy okulary z antyrefleksem zdają egzamin?

Różne są zdania na ten temat - z tego co zauważyłem np. niektórzy
okuliści uważają że zysk równoważony jest przez "szkodliwość" noszenia
szkieł zerówek przez osoby o dobrym wzroku (wszak to ciało obce "po
drodze").

Ja sam Niewyobrażam sobie dziś tradycyjnych okularów bez kompletu filtrów
bo komfort pracy przy monitorze jest nieporównywalny. Co do noszenia
szkieł zerówek trudno mi się wypowiedzieć - Jednak kolega obok chwali
takie właśnie okulary z samym jedynie filtrem. Z kolei moja przesiadka z
tradycyjnych szkieł (z filtrami) na soczewki (a więc bez) nie skutkowała
żadnym większym męczeniem oczu.

Jesli kogoś stać, a *okulista* nie widzi przeciwwskazań - to czemu nie?

 igoR szczurka     |'_>    FAQ grupy  pl.comp.dtp
  igs[at]w.pl     / |         http://dtp.art.pl
 ---=============\___DD  ICQ:14869913 / Skype:igor_sz