Re: Ciagle restarty kompa

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:11:30 MET

arhe napisał(a):
> A może to być problem z RAM'em? Bo są dwie kostki po 256 MB, nie wiem jakie
> i czy jest dual channel włączony. Z drugiej strony, problem pojawił się
> nagle a nie od nowości, czytaj zakupu.

Niech koleżanka zrobi tak: po kliknięciu rmb na "mój komputer", w
zakładce uruchamianie i odzyskiwanie właściwości systemu odznaczy
"awaria systemu - automatycznie uruchom ponownie" (zakładam że to XP,
W2k lub W2k3). Niech zdarzenie zapisze sie do dziennika systemu.
Mozliwe, ze ten zapis dostarczy pewnych danych.

--
Pozdrawiam
Damian.