Re: jaki przełącznik KVM?

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:00:48 MET

Użytkownik "Piotr" <bolivia2@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d003oc$hcr$1@inews.gazeta.pl...
> Pracuję na SM959NF w rozdzielczości 1600x1200@75 i poszukuję
> przełącznika KVM. Niestety nie wiem jaki wybrać. Chodzi o podłączenie 2
> komputerów do 1 konsoli klaw/mysz/monitor.... Nie wiem jaką firmę
> wybrać: aten, belkin, linksys, mentor, d-link itp. Chodzi mi o to żeby
> obraz nie był znacznie pogorszony no i żeby było hot plug....
> Jaki polecacie?
> Piotr
> PS chodzi o sybiektywne opinie z użytkowania.

najważniejsza sprawa to dobre kable do monitora, muszą byc one tej grubości
co oryginalny sygnałowy z ferrytem, gorsze kable przy przeącznikach powodują
cienie i odbicia, sam pracuje na jakimś starym metalowym przełączniku i
wszystko jest ok (oczywiśceie jak zmieniłem kable na lepsze, bo wcześniej
było kiepsko), pracuje na 19" CTX 1280x1024/85Hz

pozdro
Prezes