Re: Przyzwoity zestaw firmowych glosniczkow w systemie 5.1

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 22:24:14 MET

Teraz to Ty mnie rozsmieszyles...chcialem Cie uswiadomic ze nie kazdego na
takie cos stac !! Mam dobre DVD wiec jezeli bede chcial poczuc co to jest
prawdziwy dzwiek pojde do drugiego pokoju. Skoro przez 3 lata mam byle
glosniczki za 80 zloty i dzwiek jest zadawalajacy a teraz chce sie przezucic
na 5.1 to znaczy ze wymagam dobrego (basu :P) dzwieku w tej cenie jaka
podalem. A Ty sobie szpanuj ze masz za 2800 ale przyznam Ci ze na mnie to
nie dziala...wystarczy mi to co mam lub bede mial !!

PS: Sorry jezeli Cie urazilem ale czesto spotykam sie z chamskimi postami na
grupach typu "smieszny jestes za ta cene to Ty nic nie kupisz" a jednak !!
juz nie raz mi sie to udalo...

POZDRAWIAM