Gdzie szukać problemu ? - klawiatura, skróty klawiszowe

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 21:00:49 MET

Witam!

Niedawno nabyłem nową klawiaturę na PS/2 i brat zauważył dziwny problem
z klawiszami. Otóż są gry, w którym nie działają takie skróty klawiszowe
jak: LewyAlt + klawisz kierunkowy (np.lewo,prawo). Albo też spacja +
klawisz kierunkowy. W starej klawiaturze wszystko działało poprawnie - a
zmieniłem klawiaturę bo klawisze już były wyrobione i nie odbijały.
System to windows xp.

Pod Linuksem jak sprawdziłem kombinacje klawiszy: Lewy Alt + kierunek
(lewo, prawo) i działa bezproblemu. Czy to wina gier, czy może czegoś
innego ?

Klawiatura to: Tracer: trk 17 mtb taka z niskim skokiem klawiszy.

Pozdrawiam Paweł S.