Re: dyktafon cyfrowy (MP3+FM)

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 17:24:53 MET

dylan <upps@nie_mam_maila.pl> zapodał(a):
> Witam,
>
> Mam krótkie pytanko czy ktoś używał odtwarzaczy MP3 z wtyczką USB z funkcją
> radia i dyktafonu (chodzi mi o popularne i tanie modele do 200zł dostępne np
> na Allegro)? Jestem ciekawy jak sprawuje się wmontowany do niego dyktafon?
> Chodzi o zastosowania na wykładach, seminariach? Czy jakość dźwięku jest
> dobra czy to tylko gadżet?

Mikrofon: cieeeniutki. Wykonanie: badziewne pamięci/układy samsunga, miałem
doczynienia z 2 sztukami: ze dwa razy na pamięci jest 'trzask' - niby pomyślisz:
"oooo, pewnie była uwalona mp3" - a to po prostu jakieś odpady...
Ja też mam ochotę na takie coś: ale raczej zaczekam i odłożę jednak na crative
(super sprawa).
Subiektywne zdanie: nie polecam.

--
Dominik Siedlak (bachus)