dolewanie tuszu w HP 3520 a poziom atramentu w oknie informacji

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 16:07:15 MET

Witam,

Do tej pory używałem drukarek HP serii 540 i 6xx. W nich nie miałem
informacji o stanie atramentu. Pare dni temu do prawie pustego zbiornika
(typ 27 lub 28, w każdym razie chodzi o czarny). Wlałem do wszystkich 3
dziurek (chyba są ze sobą i tak połączone) wlałem na maksa atrament,
wszystko się pięknie drukuje, nic nie kapie jednak cały czas otrzymuje
informacje o niskim stanie atramentu.
Słyszałem taką rzecz że uzupełniane zbiorniki HP nie pokazują nigdy
rzeczywistego stanu. Dziwi mnie tylko że pomimo pełnego stanu pokazuje się
informacja o stanie minimum. Wiem, że nie ma nic za free ale czy ja coś
sp*** czy tak te modele mają?

Pozdrawiam,
Daniel