Re: cichy zasilacz raz jeszcze

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 14:16:10 MET

> hmm no wlasnie tego mam w sklepie obok za 140zl. Modyfikacja czyli
> zwolniles wentylator?

Standardowo w tych sziftekach 360-202DF 302DF jest na gorze wentylator 8 cm "cienki" -
takie wentylatory zeby dawały odpowiedni przepływ powietrza muszą szybciej chodzic, ja
wsadziłem zamiast tego cienkiego zwykły "gruby" zasilaczowy wentylator przez co daje on
ten sam przepływ powietrza ale przy znacznie nizszych obrotach (jest ciszej).

> ee no nie wiem, raczej podstawa to wyciac wieksze otwory - zamiast tylnej
> scianki dac taka siatke albo po prostu ja odgiac - i pewnie tak sie to
> skonczy..

Eksperymentuj, ja bawiłem się w modufikacje wiele razy, testowałem DualFan, Big Fan
12cm, DualFan "komin", wszystkie motody chłodzenia(nawet pasywne) mają swoje zalety i
wady.

DualFan jest to kompromis między głosnioscią i skutecznoscią chłodzenia zasilacza a
ilością wypompowywanego z obudowy powietrza co nie jest bez znaczenia.

GM