Re: nowy zasilacz +dysk glosniejszy

Autor: Remigiusz Kosmala <remikk_at_WYWALTO.z.gniezno.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 13:28:11 MET

> Dobre :) Prawdopodobnie przy huczacym Codegenie jakies dzwieki z hdd byly
> nieslyszalne. Teraz przy cichym zasilaczu inne sprawy wychodza na wierzch.
> Opisz moze jakie dzwieki wydaje dysk bo czesto nie on halasuje tylko
> blacha
> do ktorej jest przykrecony.
> Jak chcesz byc 100 % pewien dysku to sciagnij program diagnostyczny ze
> strony producenta.

Tak zrobie.
Ale akurat to nie kwestia tego ze nie slyszalem, bo sprawdzalem przykladajac
ucho w przypadku obydwu zasilaczy.
co do dokrecenia dysku to ejszcze sie upewnie.
Natomiast dzwieki byly wydawane wtedy gdy dysk oczywiscie pracowal (np.
uruchamianie sie systemu)
Zastanawia mnie jednak czy moze to byc wina zasilacza np napiec.