Re: sformatowalem dysk

Autor: McRella rev 2.0 <mcrella_at_da.ru>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 13:00:07 MET

Piotr napisał(a):

Daj se spokój z tym FAT16, zostaw swapa w spokoju. Ja mam osobną
partycję dla pliku wymiany w NTFS i jest OK. Nie będziesz mógł nic
zrobic z tą partycją, dopóki plik wymiany jest w użyciu. Jeśli jednak
bardzo chcesz miec ten FAT 16, to musisz najpierw ustawić plik wymiany
na innym dysku (partycji) niż ten, na którym jest teraz, partycję 2GB
przekonwertować na FAT 16 i znowu umiejscowić plik wymiany na niej. Nie
sprawdzałem tego, ale nic lepszego nie przychodzi mi do głowy :).

--
Barton@2377 MHz*2x 512 MB GeiL@ 433 MHz*Abit NF7*Praetorian
CoolerMasterAluCase*Aero7+                           CoolerMaster*Radeon