Dlaczego Bios Bootblock nie potrafi wczytac Biosu ??

Autor: Piotr <pkgWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 12:50:46 MET

Witam

Jest sobie nowy komputer, kupiony 1,5 miesiaca temu. Przez ten czas chodzil bez
zarzutu. Az pewnego razu zaczely sie z nim dziac rozne rzeczy. Najpierw zaczely
sie blokowac rozne programy, potem caly Windows (XP), potem Windows sie
przestal uruchamiac, az w koncu (nie mam pojecia dlaczego) padl kompletnie
BIOS... Teraz efekt jest taki ze po wlaczeniu komp wyswietla jedynie cos
takiego:
Award Boot Block v.1.0
Scanning BIOS Image in Hard Drive...
Can not Find BIOS Image in Hard Drive

poczym sie resetuje i znowu to samo. Sciagnalem Bios oryginalny i probowalem
juz nagrywac go na dyskietke (sam plik z biosem, nazwa z roznymi
rozszerzeniami) ale on z dyskietki wogole nie czyta, podpialem inny dysk, na
ktorym nagralem tez ten plik z biosem w glownym katalogu i tez nic...
Czy ktos moze mi powiedziec po pierwsze czemu sie tak zdupilo samo z siebie
(???)
i przede wszystkim - jak nagrac ten bios na dysk zeby on go zobaczyl i lyknal ??
p.s.
Plyta to Gigabyte 7NF-RZ
Bios Award'a

Pozdr, Piotr