Problem z instalacja XP

Autor: Jack <jackjn_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 12:27:10 MET

  Witam

Problem polega na tym ze w trakcie instalacji komputer zamiera, staje
wszystko i pomaga tylko twardy reset, zdarza sie to w roznych fazach
instalacji. Udalo mi sie jakims cudem zainstalowac XP ale po okolo 1 minucie
pracy systemu wszystko staje i kolejny reset. Co ciekawe, postanowilem
zainstalowac Win 98se i tu wszystko dziala bez zarzutu. Probowalem takze
upgredowac z 98se do XP ale rezultaty byly tak jak wyzej opisalem.
Sprawdzilem hadware kompa, tu wszystko wydaje sie wpozadku. Na pierwszy
ogien poszedl ram, pozneij HDD, procek dziala, graficzna jest zintegrowana
na plycie, ale ja wylaczylem i sprawdzilem osobna na PCI.
Ludzie, poradzcie cos.
Moj sprzet to Celeron 700, MSI 6178 grafa zintegrowana, 128 SDRAM, 10GB HDD.

Jack