Re: wentylatory na lga 775

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 11:50:43 MET

> zainteresuj sie thermalright XP120 http://www.thermalright.com/, w
> wielu ocenach najlepszy cooler dla lga 775 - przy zmianie platwormy
> przesiądę się na niego (chyba że wcześniej zrobia coś jeszcze
> lepszego)

Jak najbardziej polecam powyzszy. Wbrew pozorom - miesci sie na wiekszosci
plyt glownych, (mozna go montowac w dowolnym kierunku, niezaleznie od
polozenia rur HP bez znacznej straty wydajnosci!). Faktycznie jest
superlekki, wiec odpada problem strachu przed ulamaniem tego i owego przy
np. przestawianiu kompa. Sama instalacja - dziecinnie prosta - nie trzeba
montowac zadnych podkladek pod plyte itp - radiator zaklada sie na
standardowa ramke na plycie glownej (dla s478).

Przy odpowiednim wentylatorze (u mnie akurat - Glacialtech 120mm za 40zl,
czyli nic szczegolnego) i predkosci ok 900obr. jest autentycznie
nieslyszalny. Procesor (Prescott 3.0) w stanie "spoczynku" (czyt. komp
chodzi 24/7, emule itp:) nie generuje wiekszej temperatury niz 40-41 stopni
(w kompie jest jeszcze pare grzalek - GF6800, 1GB RAM, 3xBaracuda, CD, DVD
itp:)
Tylko cena troche nie ten tego....