Podkrecanie AMD XP 1700 Palomino

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 11:04:59 MET

Mam pytanko do forumowiczów.
Czy ktoś z Was posiada procesor AMD XP 1700+ Palomino (oznaczenie na rdzeniu
DMT3C) niestety innych danych nie spisałem a nie mam pasty pod ręką by
sprawdzić i na nowo zmontować ( w Chełmie to wogole jacyc nieuzyci ludzie w
sklepach z kompami, pasty w zadnym nie kupisz!!!!!! może jesli ma się
znajomości ).
Usilowałem go podkręcić na Abit NF7-Sv2, ale niestety kręcę go z trudem na
na XP 1900:(((
Choc kiedyś na Soltku SL-75KAV kreciłem go na AMD XP 2000+ ale już działał
niestabilnie :(((.
Czy ktoś ma doswiadczenie czy mozna ten typ kręcić wyżej???? Podejrzewam ze
ma on zablokowany mnożnik, ale nie jestem pewien. Czy łaczenie mostkow by
coś pomogło ???? Jesli tak to gdzie znaleźć materiały jak i co???
Podzielcie się doswiadczeniami z tym typem procka.

Gdzie szukać jakiś materiałów na temat krecenia Shapire Radeon 9600 PRO??
Procek graficzny to RV350 (400/600) a jako że to PRO to pewnie jest
wykręcony fabrycznie ???? Czy jest mozliwe podniesienie tej karty wyzej ??
Jesli mam naklejone radiatory na pamięci karty jak sprawdzic jakie moduly
posiadam ???? Sorrki ale jak naklejalem nie wiedziałem by zanotowac
oznaczenie, a nie chcę teraz odrywac radiatorka:((((

AMD Athlon XP 1700+
Abit NF7-S v2.0 , GooDRAM 2 x 256 MB (400 MHz PC 3200 DDR SDRAM)
SHAPIRE Radeon 9600 PRO
SyncMaster 795DF/795MB
Maxtor 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
CD-RW GCE-8481B
DVD-ROM GDR8163B
Codegen 360 W ( proszę się nie smiać na taki mnie teraz tylko stać :(((((