Re: Problem z modemami

Autor: Piotr Podsiadly <ppodsia_at_02.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:31:36 MET

> Modemy są kapryśne, nieraz ciężko zainstalować. Pamiętam, parę lat temu to
> chyba przez dwa tygodnie się męczyłem, trzeba było przekładać do różnych
> gniazd PCI, wypróbowywać różne sposoby instalowania, zmieniac w opcjach
> zanim w końcu zaczęło dobrze działać.

:) Ja poszedlem na latwizne, kupilem na zlomie modem 3com na ISA i po
zainstalowaniu okazalo sie ze to USRobotics Sportster v.90 (dosc przyzwoity
modem o ile pamietam i na dodatek sprzetowy) no i działa bez problemu.
Ja problemow z winmodemmi nie mialem nigdy, wkladalem do kompa instalowalem
i dzialal, pierwszy raz sie spotkalem z takimi problemami...

Pozdrawiam
PJP