Jaki notebook za 3500zł?... Pomocy!...

Autor: Sławek <steve69.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:19:54 MET

Witam.

Wiem, wiem... Temat poruszany wielokrotnie, ale im wiecej czytam o tym, tym
bardziej głupieję (tyle tego)...
Siostra poprosiła mnie o pomoc przy kupnie notebook'a, a ja jestem TOTALNA
NOGA w tym temacie... Na co powinniśmy zwrócic uwagę w trakcie zakupu, co
powinien (a czego nie powinien) mieć taki komputer, jaka marka...
Kwota do wydanie to 3500zł.
Przeznaczenie sprzętu:
- internet
- muzyka
- czasami jakiś film (TV-Out mile widziane...)
- gry chyba nie...
- sprzęt najlepiej nowy (chociaż niekoniecznie)
- niska waga (właścicielem notebook'a będzie kobieta)

Proszę pomóżcie!...

Pozdrawiam.
Sławek