Dziwny problem ze stacją DVD i nagrywarką CD-RW

Autor: Kriss <koreek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 08:36:04 MET

Witam
Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim dziwnym problemem.
Mam w kompie stację DVD i nagrywarkę CD-RW. Jak włożę płytkę do stacji DVD
to mi ją poprawnie odczytuję, gdy wyjmę tą płytkę i włożę inną to stacja
nadal widzi zawartiość tej poprzedniej płytki lecznie można wejść do
katalogów bo po prostu tej płyty już nie ma w napędzie jest inna. Dopiero po
kilkukrotnym wysunięciu i wsunieciu drugiej płytki komputer widzi jej
zawartość. Itak sę dzieje zarówno w stacji DVD jak i nagrywarce CD-RW.
Może ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny??
Pozdrawiam KB