Re: Taki fajny program do podkręcania...

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 02:50:22 MET

Konrad Billewicz <billewicz@usunto.o2.pl> wrote:

> Jakiś czas temu miałem taki fajny program do podkrecania Radeonów. Sam
> zwiększał on częstotliwości i sprawdzał, czy nie powoduje to
> przekłamań. Z boku wirował pamiętam sześcian z jakimiś takimi
> wypustkami.
>
> Ktoś wie o jakim programie mówię?

ATI Tool:
http://www.techpowerup.com/atitool/
http://www.techpowerup.com/atitool/ATITool_0.0.23.exe

> A może jest już coś lepszego?

            Nie tyle lepszego co sluzacego do troche innych celow i rowniez
majacego wsparcie do ustawienia zegarow dla Radeonow: ATI Tray Tools.

> Bo generalnie chciałem sobie spróbować nieco podkręcić tego swojego
> Radeona 9550, który podobno bardzo dobrze się podkręca.

            Co najmniej 90% tych kart tak. Wzzne bys mial w miare dobre pamieci.
A jak rdzen to RV360 to juz wogole bajka.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938