nadszedl czas modernizacji...

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 00:38:23 MET

witam serdecznie i prosze o porade.
generalnie komputer sluzy mi do "wszystkiego", ale jesli chodzi o gry, to
jestem fanem arcadowek i kierownicy. zakupilem ostatnio NFS: U2 i niestety
stwierdzam, ze gra powyzej 800x600 nie wyrabia mi juz, detale tne, ale to
nie to samo. pozyczylem od kumpla far cry i sie bardzo zdziwilem, pierwsza
gra tego typu, ktora ewidentnie nie wyrabia. swiat pedzi do przodu, gry
coraz wiecej wymagaja, za pare dni "trzynastka", rachunki zaplacone, chce
zmodernizowac kompa. wczesniej zastanawialem sie nad dokupieniem drugiej
kosci pamieci, czy to zwiekszy wydajnosc w grach? jesli nie to co kupic? czy
podkrecenie czegokolwiek w moim zestawie pomoze mi znaczaco podwyzszych
wydajnosc?
dzieki z gory, pozdrawiam
pawel

procesor: AMD Athlon XP-A, 1833 MHz 2500+
płyta gł.: Asus A7N8X-X nVIDIA nForce2 400
karta graficzna: NVIDIA GeForce FX 5600 (128 MB) pamięć: PC3200 512 MB
Kingston K

karta dzwiękowa: zintegrowana
dysk twardy: WDC WD800JB-00ETA0
monitor: Philips 107T5/F5/S5