Re: cichy zasilacz raz jeszcze

Autor: kamtzu <kamtzu_at_WYTNIJ.tlen.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 00:19:00 MET

Piter wrote:
> popatrz na komentarze
> - moze i zasilacz sie chlodzi sam ale nie zapewnia dodatkowego obiegu
> powietrza
> - pogrzewa atmosfere wewnatrz komptera ( scianki sa gorace )

to mi akurat nie przeszkadza bo mam otwarta obudowe, a zreszta
zawsze mozna wstawic jakis cichutki dodatkowy wentyl

> spoko niech się zdecydują

co do niezdecydowania patrzalem tak :
-przy wiekszosci modeli pisza raz "super cichy" a raz "szumi".
Czyli szumi :P
-przy tym modelu tylko chwala wiec moze...

ps. wlasnie odchylilem tylna scianke i... lipa :( nawet jakby
glosniej buczy...