Re: Jakie sluchawki...?

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 22:11:06 MET

Adam wrote:
> Ostatecznie mam do wyboru te dwie pary liczy sie dobry bass i wygoda

Jeżeli chcesz dobry bas i wygodę w wersji "ultimate" ;) to polecam
Sennheisery HD 500. Kosztuja trochę (około 270 pln), ale ten bas, to
"powietrze" i zapomina się, że sie je ma na głowie.

Ale w razie czego, to ich najpierw posłuchaj. Nie każdemu odpowiada
ich brzmienie. Chociaż ja się na nie przestawiałem tydzień i nie chce
już żadnych innych (w tym segmencie oczywiście :D).

--
Pzdr
made_myself