Problem z Toshiba Satelitte-Jak wybrać napęd?

Autor: Marcin Michalski <marmic_at_op.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 21:55:43 MET

Witam
Mam Toshibe Satellite 1800 i z małego problemu zrobił się duży.
Podczas startu systemu wyrzuca komunikat:
"Brak pliku CTLDR.Naiśnij klawisz aby zresetować."

A przed nim po angielsku naciśnij F12 aby wybrać napęd.
Jednak nic się nie dzieje po naciśnięciu F12.
Z CD romu nie czysta, ze stacji dyskietek też.
Chcąc wejść do BIOSa pyta o hasło, gdzie żadnego nie zakładałem.Ogólnie
zrobiła się twierdza bez dostępu i nie wiem jak przez to przebrnąć.
Proszę o pomoc,żeby chociaż zaczął czytać z CDROMu żeby mógł system
zainstalować.
Pozdrawiam
marcin