Błąd ładowania systemu operacyjnego.

Autor: pb2000 <strumyk_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 21:33:42 MET

Witam!!
Pokrótce omówię problem, który napotkałem...
Dany jest dysk twardy (Western Digital 80GB). Poprzednio chodził bez
zarzutu. Po sformatowaniu pierwszej partycji, próba reanimacji systemu
operacyjnego z pliku GHO zakończyła się błędem; program nie ukończył nawet
10%.
Kolejne formaty: użyłem Fdiska z Formatem, Ranish Partition Managera,
Partition Magica 8.0. Wybierałem FAT32 lub NTFS. Po ustawieniu partycji
aktywnej (pierwsza) instalowałem WinXP, Serwer2003, Linuxa Mandrake 10.
Żaden z systemów nie startował. Pojawiał się w przypadku windowsów błąd
ładowania systemu operacyjnego... Dysk przeniosłem na inny komputer -
windowsy startują od razu, choć pojawił się raz navy blue screen z monitem u
góry 'Ummountable disc device'(niedosłownie).
Czy to wina MBR? Jakieś bad sektory? Sprawa Biosu?...

Zwracam sie z uprzejmą prośbą do szanownych grupowiczów o pomoc. Z góry
dzięki, pozdrawiam
pb20000

mailto:
strumyk@o2.pl